torstai 22. joulukuuta 2011

Uintitesti

Mulla on kaksi ylitöiden ansiosta kertynyttä vapaapäivää, tänään ja huomenna. En laittanut kelloa herättämään, ja kun ensimmäiset askeleet kuuluivat klo 7.50, niin mäkin nousin ylös, söin ja lähdin uimahalliin. Vuorossa oli 1000m testiuinti pullisten kanssa. Tiesin, että kasin jälkeen olisi hiljaisempaa kuin ihan aamusta.

Mun mentyä altaalle, siellä oli viisi uimaria ja kolme vesijuoksijaa. Mä päätin uskaltautua ekan kerran nopeiden kuntouimareiden radalle, eli kolmoselle. Aikamoinen saavutus mennä siihen. ;) Aattelin, että jos näin aamusta sais uitua yksin omalla radallaan tuon testin. Seuraavalla kerralla nöyrryn taas hitaampien radalle, koska normaalisti siinä ui kyllä todella nopeita uimareita..

Aikaa meni 21:40. Oon tyytyväinen, vertailuaika tulevaisuutta varten on nyt saatu. :) Tosi tyytyväinen olen, että uinti on näin hienosti kehittynyt. Elokuussa 5m, lokakuussa 25m ja nyt 1000m reippaasti. Uinnin jälkeen samainen kilpauimari/uinninvalvoja, joka syyskuussa tuli juttelemaan, antoi uinnista palautetta. Hän oli opettamassa pari tyttöä altaalla ja näki siinä samalla mun uintini. Kuulemma väsyneenä en liuta tarpeeksi, eli jatkossa täytyy muistaa liuku, liuku ja liuku. :)

Sanoin jo alkuviikosta miehelle, että tänään laitetaan koti kuntoon. Jopa koristellaan kuusi, eikä jätetä sitä aatonaatolle. Näin saan nauttia toisesta vapaapäivästä oikeasti, eikä tarvitse vain siivoilla ym. Koko päivän oonkin touhunnut, ja nyt kaikki alkaa olla kunnossa. Huomenna saan vaan nauttia. Aamulla uimaan, hierojalle, koirien kanssa lenkille, kyläilyä.. :) Pyhäpäivinä ei todellakaan unohdeta urheilua, vaan nyt niihin on hienosti aikaa. :)

Rauhallista joulunaikaa kaikille!

3 kommenttia:

  1. Mä varmaan näin sun punasen pullarin altaan reunalla tänää kun menin siihen uimahallin salille tekemään voimatreeniä :)

    VastaaPoista
  2. Hieno aika tuun vielä tännekin sanomaan. =) On tosiaan hyvä kun on joku lähtökohta mihin sit vertailla tulevia uinteja.

    Mukavaa huomista vapaata!

    VastaaPoista
  3. Kaisa: Hienosti bongattu!! :)

    Jaanaba: Mä tykkään kans, että jostain näkee kehityksensä. :) Kiitos!

    VastaaPoista