lauantai 28. tammikuuta 2012

Lämpöistä ylle

Oon kaivannu itelleni lämpöisempiä trikoita pyöräilyyn ja hiihtoon. Alennusmyynneistä jäi käteen Löfflerin housut. Nyt ei alaselkäkään missään vaiheessa näy, saati mahamakkara jäädy. ;) Kahdella hiihtolenkillä ovat olleet testissä ja hyviltä ovat tuntuneet.

Kuva

Testailin pyörää yhtenä päivänä 20 minsaa trainerilla ja hyvältähän se tuntui. Katsotaan saammeko Jaanan kanssa kaupat aikaan. :)



Minä: "Huomenna meillä on cooperin testi, vähänkö hirveää!"
Mies: "Kolme tonnia rikki."
Minä: "No ei sitten lähellekään!"
Mies: "No mitä sä siellä lenkillä teet?! ;D"

Että tällainen keskustelu meillä miehen kanssa. :D Muistelin, että joko yläasteella tai lukiossa oon juossut 2530 metriä. Tavoite on siis rikkoa tuo, vaikka sekin tarkoittaa, että lujaa saa pinkoa. En tiedä pystynkö siihen, mutta yritetään. Inhoan tällaisia testejä, mieluummin juoksen pitempään kuin lyhyesti ja lujaa.

3 kommenttia:

  1. Hienot housut, on varmaan erityisen tarpeelliset pyöräilyssä.

    Määkin oon miettimällä miettinyt, että kuinka paljon sitä oikein cooperissa juoksisi. Vaikeeta tulla mihinkään tulokseen. =) No huomenna sen toivottavasti "kuulee", että paljonko juoksit.

    VastaaPoista
  2. Eikö vieläkään coopperitulosta, täällä malttamattomat jo kyttäilee :) On se kyllä niin kamala rypistys, että ei mitään rajaa!

    VastaaPoista