keskiviikko 8. tammikuuta 2014

Arvontaa pukkaa!! :)

Aika usein on vilahtanu mun kuvissa Zero Pointin kompressiosäärystimet. Käytän niitä paljon. Niin pyöräillessä, juostessa, salilla, kisoissa kuin palautumiseenkin. Jos tekisin seisomatyötä, niin käyttäisin paljon töissäkin. Säärystimet mm. tehostavat verenkiertoa ja aineenvaihduntaa. Eikä ole tarkoitettu vain urheilijoille ja liikuntaan, vaan vaikka edellä mainittuun seisomatyöhönkin. Ihan huipputuote!!


Zero Point lahjoittaa kompressiosäärystimet yhdelle blogin lukijalle, joten nyt on jollakin mahdollisuus voittaa itselleen tällaiset säärystimet!! Kommentoi tätä bloggausta blogiin tai facebookiin kertomalla mikä väri miellyttää eniten just sua, ja olet mukana arvonnassa! Värivaihtoehdot ovat keltainen, pinkki, sininen, musta ja valkoinen. Kyselen sitten voittajan säärystimen koon ja osoitteen, kun voittaja on selvillä. Koko saadaan selville, kun mittaat pohkeen leveimmästä kohdasta sen ympärysmitan, ja linkin takaa kokotaulukosta valitset senttejä vastaavan koon. Arvontaan voi osallistua sunnuntaina 12.1. klo 20 asti. Onnea arvontaan!! :)


81 kommenttia:

  1. Hihi, mulla on mustat ja yksi kpl turkoosia :D Nyt jos saisin säärystimet, eniten miellyttäisi keltaiset. En tiedä miksi. Pinkki olisi järkivalinta, koska .. naisten treenivaatteissa on yleensä niin paljon pinkkiä, mätsäisi. Mutta keltaiset on räheet, ainakin mitä oon sulla katsellut!

    VastaaPoista
  2. Tää on helppo: keltaisia kompressioita ulla ei vielä ole, joten just nyt se miellyttää eniten :)

    VastaaPoista
  3. Jee nää on ihan parhaat jalassa! Löytyy jo keltaiset, joten ehdottomasti PINKIT seuraavaksi minulle <3 !

    VastaaPoista
  4. Mustat voisivat olla kivat! Mulla ei tälläisiä vielä ole, mutta jo hetken aikaa olen tuumaillut, että pitäisiköhän ostaa.

    VastaaPoista
  5. Mustat kelpuuttaisin :)

    VastaaPoista
  6. Jos sininen on edes vähän semmonen turkoosi (jolta se näyttää mun näytöllä), niin sitten se miellyttää mua eniten. Jos se ei ole, niin sitten musta. Kun kerran mitään päheen vihreetä ei ole ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä se mun mielestä on turkoosi. Electric blue on oikea nimi värille. :)

      Poista
  7. Mustat sopivat parhaiten treenivaatteisiini. Mielessä on ollut ostaminen.

    Zia

    VastaaPoista
  8. Mustat olisivat ihanat! Leena

    VastaaPoista
  9. Värillä ei ole väliä kunhan ovat mustat.

    VastaaPoista
  10. Pinkit :)
    Mustat jo on ja ovat muuten ihan huiput pitkinä työpäivinä.
    -Marjo-

    VastaaPoista
  11. Tästä olen tätä mieltä, mutta muuten olen sitä mieltä, että keltaiset ne olla pitää.

    VastaaPoista
  12. Jos olisin fiksu niin valitsisin kaikkeen mätsäävät mustat mutta koska en ole niin KELTAISET tietysti!

    VastaaPoista
  13. Ei kai värillä niin väliä oo kunhan vaan on mustat

    VastaaPoista
  14. Mä haluaisin pinkit -ehkä ne lämmittäis mua öisin, kun on aina pohkeet jäässä... ;)

    VastaaPoista
  15. Mä niin kovasti tahtoisin nuo keltaiset ihanuudet.. :)

    VastaaPoista
  16. Pinkit.. -tytti gc-

    VastaaPoista
  17. Keltaiset olis aika siistit. -Mikajii

    VastaaPoista
  18. Oon kadehtinu näitä tätä sun blogia lukies. Ois aivan mahtava päästä kokeilemaan moisia ittekin! Ja pinkkinä ehdottomasti! :) Anni

    VastaaPoista
  19. Ehdottomasti keltaset :) -Hensu-

    VastaaPoista
  20. Keltaisessa on potkua. Vielä jos väreihin saatais kirkkaanpunanen, niin olis kiva.

    VastaaPoista
  21. Hirveen vaikee valinta on nyt kyllä! Mustat ehkä, niinku joku sanokin, mätsää kaiken kanssa!

    VastaaPoista
  22. Pirteet pinkit! -Jonna M-

    VastaaPoista
  23. voisinpa ottaa nuo mustat ensi kesän alppivaellukselle, ei näkyisi lika viikon reissulla :) -Nelle H-

    VastaaPoista
  24. Keltaiset vois olla hyvät pinkkien ja mustien kaveriks :) -Outsa

    VastaaPoista
  25. Jee, arvonta! Mä tykkäisin eniten pinkeistä! :)

    VastaaPoista
  26. Pinkit! Nää on ostoslistalla joka tapauksessa.
    Hurjan hieno blogi sulla Ninni! Sattumalta löysin blogin, kun naamasi näytti tutulta. Muistan sut sun suunnistusaikakaudelta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No olipa kiva, kun löysit! :) Heti rupes päässä raksuttamaan, että kuka oot. Yks vaihtoehto tuli heti mieleen. Ootko suunnilleen samaa ikäluokkaa? Vieläkö suunnistat? Mua kyllä harmittaa, etten oo ees iltarasteille päässy. Paitsi pyöräsuunnistamassa olin kesällä kerran, ehkä ens kesänä pari kertaa!

      Poista
    2. Taidan olla sua pari vuotta vanhempi.. (oon syntynyt 79). Kyllä, edelleen suunnistan enkä paremmasta tiedä :) YK-V:tä edustan. Yhteen blogisi kuvaan on mun jalat päässy Ilmajoki-hölkässä ;) Eli aika tarkkaan oon blogiasi kauas taaksepäinkin selannut.

      Poista
    3. No nyt varmistui, tiedän kuka oot! :) Mä oon -80 eli vuoden sua nuorempi. Vaikka on kauan, kun suunnistuskisoissa oon käyny, niin edelleen kattelen lehdestä kaikki tulokset ja bongaan tutut. ;) On se mukava laji!! Täytyy kyllä ens kesänä korvata juoksulenkkejä iltarasteilla. Nyt kun viime kesänä pääsin kerran osallistumaan, niin ehkä uskallan jatkossakin. Mulla ei oo vaan mitään emit-kokemusta, niin jotenkin sekin on saanu skippaamaan iltarastit. Mutta kai niitäkin on lainattavissa, jos niitä ees iltarasteilla käytetään?

      Hih, no oot kyllä jaksanu lueskella! :)

      Poista
    4. Ei kannata emit:iä pelätä. Niitä saa iltarasteilla joko ilmaiseksi tai pientä korvausta vastaan lainata. Kätevästi näkee rastiväliajat ja kisoissa voi tiirailla missä tuli pummattua ja kuinka kovaa se kärki meneekään. Seinäjoella järjestetään kiitettävän usein iltarasteja. Meidän muksut tykkää usein lähteä mukaan, joten mun viime vuosien iltarastit ovat olleet rastireittityyliä ;) -Eija-

      Poista
    5. No ehkä mun tosiaan täytyy ottaa asiakseni ens kesänä, kun oon niin monta kesää jo suunnitellu. ;) Kiitos!

      Poista
  27. Oih, edellisestä unohtui nimimerkki... Eija

    VastaaPoista
  28. Ikinä en oo kokeillut...mut nyt innokkaasti alottasin mustalla :-D

    VastaaPoista
  29. Sinistä olis täällä toiveena :)

    VastaaPoista
  30. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  31. Harri Latva-Somppi9. tammikuuta 2014 klo 5.36

    mustat ne olla pitää

    VastaaPoista
  32. Musta tuntuu parhaalta - ITB-vaivainen -

    VastaaPoista
  33. Fanitan kauramoottorin ehdotusta kirkkaanpunaisista! Mutta pinkit sitä odotellessa. :)

    VastaaPoista
  34. Pinkkejä olen jo pidemmän aikaa katsellut, mutta taidanpa odottaa vielä arvonnan loppuun ennen kuin hankin! :D

    VastaaPoista
  35. Jos pinkki on vaihtoehto, se on ainoa vaihtoehto!

    VastaaPoista
  36. Yleensä pinkki on mun ehdoton suosikkiväri tilanteessa kuin tilanteessa mutta nyt kallistun silti keltaisen puolelle! Varmasti tekisi nuo säärystimet hyvää meikäläisen koiville, kun meinaavat olla aina turvoksissa.

    - Anniina

    VastaaPoista
  37. Toiveena olisi musta, kun kerran vihreää ei ole saatavilla :D

    VastaaPoista
  38. Pinkit on aika pirtsakat! S-M

    VastaaPoista
  39. Kyllä ne mustat pitäisi olla ^_^

    VastaaPoista
  40. Keltainen ehdottomasti! :)
    Janna

    VastaaPoista
  41. Ihanat! Mustat olis mun valintani.
    -Shiva-
    suddenconnection(at)hotmail.com

    VastaaPoista
  42. mulla on vanhan malliset valkoiset, pinkit piristäs kummasti -Tuula

    VastaaPoista
  43. Pinkit ja keltaiset mulla jo on, joten ehkäpä mustat sitten seuraavaksi :)

    VastaaPoista
  44. Pinkit mulle! <3 kaljukeiju@gmail.com

    VastaaPoista
  45. Keltaiset upeeet! #nam
    Nimimerk. Ei enää penikkavaivoja

    VastaaPoista
  46. Mustat kompressiosukat löytyy jo, mutta siniset säärystimet ois ihanat!:)

    VastaaPoista
  47. Ehdottomasti pinkit, mustat omistan jo ja ne ovat aivan tylsät.
    THS

    VastaaPoista
  48. Jos noista valitsisin niin ottaisin mustat, mutta turkoosit olis kaikkein parhaimmat :)!
    -Nei-

    VastaaPoista
  49. Hyvää alkavaa vuotta 2014! Kiitos tästä arvonnasta! Ensin, koeta kestää, ja parantua selkäsi osalta! Minä olen se "höpöttäjä" Joroisilta, joka jutteli kanssasi uinnin, ja pyöräilyn välissä. Arvontaan... pinkit säärystimet olisi hienoa voittaa.Terveisin, Marketta Kurikka, m.kurikka(at)jippii.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana Marketta! <3 Ja kiitos samoin, hyvää tätä vuotta!! Selkä tuntuu jo paljon paremmalta ja pääse liikkumaan. :) Mukavia treenejä!!

      Poista
  50. Pinkit jo löytyy niin keltaiset ottaisin nyt :) - Virpi

    VastaaPoista
  51. turkoosit x_unrated at hotmail.com

    VastaaPoista
  52. varma valinta musta :)


    mariestrange(a)hotmail.com

    VastaaPoista
  53. Ostin noin puoli vuotta sitten pinkit säärystimet ja aivan huikeat !! Käytän seisomatyössäni ja auttavat todella paljon. Jalat eivät väsy yhtään niin paljoa kun laittaa säärystimet jalkaan. Käytän niitä myös erilaisissa jumpissa käydessäni. Keltaiset voisivat olla seuraava värini :) - Emmi

    VastaaPoista
  54. Olen miettinyt kompressiosäärystinten ostamista, ennen vuoden vaihdetta olin jonkun aikaa penikkaivaa. Flunssan takia jouduin pitämään taukoa harjoittelusta, samalla onneksi vaivat katosivat. Ainakin toistaiseksi. Rankempien treenien päälle jalat kaipaisivat kyllä silti kompressiota. Sinisen väriset olisivat sopivan piretät mulle!
    Anne

    VastaaPoista
  55. Mukana mustia tavoittelemassa :)
    ilokseni@gmail.com

    VastaaPoista