torstai 5. toukokuuta 2011

Kaksi kuulaa

Tässä ovat lihaskuntotreenivälineeni. :) Olin haaveillu omista rautapalloista jo jonkin aikaa, ja nyt huhtikuussa ne ostin. Tekniikkani vielä muuttui Kukan kurssilla oltuani Pääsiäisenä Porissa. Nimittäin aina ennen oon saanu alaselkäni loppuajasta kipeäksi, ja nyt kolmen tunnin kurssin aikana ei särkenyt kertaakaan! Eikä myöskään sen jälkeen, kun oon niitä muutaman kerran heilutellut. Nyt kun saan HCR:n ja Tukholman juoksut alta pois, niin omat kuulat heiluu joka toinen päivä. Se on lupaus! :) Kesällä on myös tarkoitus tiputtaa painoa viisi kiloa. Nimittäin kysyin edellisen kuntotestin jälkeen, että paljonko mun painon olisi pitänyt olla vähemmän, että "hyvin hyvä" tulos olisi ollut "erinomainen". Vastaus oli 3,2 kiloa. Painoindeksi on siis reilu 24 nyt, ja viiden kilon tiputuksen jälkeen se olisi alle 23. Juoksukin taas kulkisi nopeammin. ;)

2 kommenttia:

  1. Tää kahvakuulajuttu tuntuu olevan aika pinnalla nykyään. Vaikuttaa suht simppeliltä keinolta pitää ittensä kunnossa ja mikäs sen parempaa!

    Hauskaa, että meillä on samat kaks tavoitetta toukokuulle :) Erittäin hyvää ja ihanaa HCR:ää sulle, jos näät punapaitoja, niin tuu moikkaileen! (www.teamrahola.fi) Tai huikkaa jotain kun pyyhällät ohi :)

    VastaaPoista
  2. Laura, joo paljon on nyt kahvakuulailu ollu otsikoissa ja aika monessa paikassa myös tunteja vedetään. Mutta on muuten loistava koko kehon lihaskuntoa treenaava laji. Mä tykkään! :) Nim. tosi huono käymään kuntosalilla.

    Kiitos oikein paljon! Ja samoin sulle! :) Mä starttaan lähtöryhmästä 3, joten ohi en tuu menemään missään vaiheessa, ja nopeammin sä joka tapauksessa juokset. ;) Jos näen, niin ehdottomasti tuun moikkaamaan! Ite en tiiä vielä yhtään, että minkä paidan sitä päälleni, joten en voi sanoa tuntomerkkejä. Tuo blogin yläkulmassa oleva takki on varmaankin aluksi päällä.

    VastaaPoista